Mercedes-Benz klantenmagazine
Ik coördineer ik sinds juni 2016 de productie van het Belgische Mercedes-Benz klantenmagazine. Als national editor voor de Vlaamse en Nederlandse editie, ben ik verantwoordelijk voor alle Nederlandstalige redactie en eindredactie. De Vlaamse versie fungeert als blauwdruk voor de Waalse versie, die naar de Franstalige bestuurders van Mercedes-Benz wagens in België verstuurd wordt. Dit premium auto- en lifestylemagazine wordt periodiek thuisgestuurd naar ongeveer 200.000 Mercedes-Benz klanten in de Benelux.
100% content marketing
In deze tijden van digitale informatiestromen, is het geruststellend dat Mercedes-Benz een geprint klantenmagazine op wereldwijde schaal produceert en het naar de thuisadressen van haar klanten verstuurt in meer dan 200 landen. Het magazine is een geraffineerde mix van Mercedes’ laatste modellen, automotive trends en innovatie, technologie, reizen en lifestyle artikels.
NATIONAL EDITOR BELGISCHE KLANTENMAGAZINES
Het grootste gedeelte van het Mercedes-Benz magazine is gebaseerd op internationale inhoud, maar we voegen een cruciale touch toe van lokale inhoud met een specifiek Belgische insteek. Dit kan variëren van interviews met Belgische topchefs, muzikanten, kunstenaars, mode-ontwerpers en social media influencers tot de verslaggeving van lokale events, van de jaarlijkse Zoute Grand Prix tot de Mercedes Golf Trophy.
Fotocredits: Daimler AG