BNP Paribas Fortis
In opdracht van sQills (deel van Sanoma Content Marketing Belgium) pitchen we onze visie voor de nieuwe video content strategie voor BNP Paribas Fortis. Nadat we de pitch gewonnen hadden, hebben we in nauwe samenwerking met twee video-productiehuizen, een nieuwe branding strategie voor alle animatievideo’s van de bank uitgerold.
Opzet van de nieuwe corporate animatie branding richtlijnen, thema’s en animatiepersonages voor BNP Paribas Fortis Belgium
LIVE ACTION VIDEO's
In samenwerking met Hotel Hungaria ontwikkelden we een serie van live action formats (met acteurs) afgestemd op de content hubs die BNP Paribas Fortis specifiek voor haar klantsegmenten lanceerde (wonen, pensioen, expats, jeugd, ...).
ANIMATION VIDEOs
Financiële begrippen kunnen soms moeilijk uit te leggen zijn in eenvoudige woorden. Daarom ontwikkelden we ism StoryMe een serie van eenvoudig-te-begrijpen één-minuut animaties om verschillende moeilijkere financiële begrippen aan klanten helder te verklaren.